Grattis till mig själv:)

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år......
Idag den 23 maj så fyller jag fjorton. Grattis Beatrice!
Vid nio i morse så kom mamma och pappa med presenter. Jag var redan vaken då och funderade på om jag skulle gå upp så jag kan inte säga att dom väckte mig.
Jag fick 300 kronor och ett kort med olika bilder på mig där det stod: "Grattis på din fjortonde födelsedag önskar mamma och papppa".
Ikväll så kommer släkten hit och firar. Jag kommer inte att fira med några kompisar nu utan jag och en annan kompis slår ihop vår fest och skall ha den i sommar. Lovisa som kompisen heter fyller år i oktober så hon kommer inte att vara fjortis än då:P

Kommentarer
Postat av: Nora

GRATTIS, Beatrice!

önskar

Nora och kaninerna

2010-05-23 @ 16:05:24
Postat av: Elin

Grattis Beatrice!!

Önskar Elin med familj :)

2010-05-23 @ 16:51:37
Postat av: Inger

GRATTIS vår fjortis. Det har varit en härlig dag full med olika aktiviteter. Dagen avslöts med släktingar och god mat och en trevlig kväll.

GRATTIS säger både jag och pappa.

2010-05-23 @ 22:39:12
Postat av: Beatrice

TACK.

Till Elin: Kom du ihåg det själv eller såg du det på bloggen:)?

2010-05-24 @ 07:45:40
URL: http://ungesmisskanin.cybersite.nu
Postat av: Therese

Hoppas du blev nöjd med din födelsedag, det var en riktigt trevlig kväll i alla fall.

Vad skall du nu köpa för alla pengar du fick?

2010-05-24 @ 21:11:48
Postat av: Elin

Jag kom ihåg det själv!

2010-05-26 @ 20:44:30
URL: http://kaniner.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0