Heldag och mer snö

Idag har vi haft en heldag med kaninhopparna (igen). Vi var idag 12 från klubben och 5 nya. Ganska fullt upp... Vi hade jättekul, men skulle haft roligare om vi inte hade behövt stå ut med vinden. Man var rent ut sagt urblåst efteråt. Vi hoppade på förmiddagen och gick sen in och åt. En av dom nya som var med fyllde fem år idag så passade på att sjunga för henne. Hon fick en liten tavla med fjädrar, tyvärr så blev det ingen kanin på bilden, men hon blev nog glad iaf. Efter maten så lekte viu en namnlek för att man skulle lära sig namnen på alla. Efter det så lekte vi vinken.
Efter det så skulle jag och Lisa rida så då kunde jag inte hoppa mer. Tyvärr så kunde vi inte rida så långt pga blåst och halka:(

Igår så fyllde min storasyater Therese 25 så vi var inne hos henne på kvällen och åt köttfärspaj och jordgubbstårta och busade med hennes hund Gizmo. Det är en shetland sheepdog. Han är lite försiktig mot nya personer och är till exempel fortfarande rädd för pappa men när man blivit kompis med honom så är han jättegosig och lekfull.
När vi kom hem sen så var det första vi hörde när vi kom in innanför dörren en klagande mjauning från kammaren där Akena var instängd. Hon hade tröttnat på att vara kvar där.

Det var allt jag tänkte skriva om nu. Nu skall jag skriva ut en text på en låt och sen gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!

Vilken fin blogg, jätte rolig att läsa.

/Mvh Nora

2010-03-13 @ 09:33:53
Postat av: Beatrice

Tack!

2010-03-13 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0