Göteborg igen

Förlåt att jag inte har skrivt på några månader men säsongen med turister har börjat igen så jag har inte haft tid till det:( Men nu skall jag försöka börja lägga av dagsrapporter!
Jag kan inte skriva så mycket om idag än eftersom jag gick upp klockan halv 6 och nu är klockan kvart i 7. Håkan och Angela ligger och sover.

Igår så blev jag tvungen att gå upp klockan halv 6 för att jag skulle med båten till Nynäshamn. Jag gick, klädde på mig i rekordfart (det tog bara en kvart!) sen packade jag det sista, gick ner och hämtade ett äpple och gick ut i bilen. Sen åkte vi in till stan.

Ca halv sju var vi vid båten. Jag checkade in och så åkte vi iväg.
Jag tror inte att det är så mycket att berätta om en båtresa. Jag lyckades byta till mig platsen mot fönstret så jag kunde se ut.

När jag gick av i Nynäs så fick jag vänta ett tag på Håkan innan han kom. Sen åkte vi tåg? in till Stockholm och åt lunch. Sen så fortsatte vi åka olika tåg? till Göteborg. Där hämtade Angela oss och vi åkte hem och åt. Det blev potatisgratäng och kotletter. Jag var även duktig och åt morötter.

Från att vi åkte in till hamnen på Gotland tills vi kom till Göteborg så tog det 13½ timme om jag inte räknar fel. Vi åkte till hamnen kl 6 och var framme hos Håkan och Angela ca kl 19.00.

Det var allt för tillfället. MVH Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0