Göteborg dag 3

Nu kom jag ihåg att skriva. Tänkte att jag skulle göra det igår kväll, men då glömde jag bort det. (Satt och spelade sims 3 istället.......)
Igår så vaknade jag som sagt halv 6 och gick då upp. Sen satte jag mig vid datorn. När jag hade skrivit färdigt så spelade jag sims. Halv 9 så väckte jag Håkan och Angela. Dom blev inte glada:) Sen åt vi frukost. Efter det så gick jag och Angela ut med Shax (deras Sibirean Huskey) på en långpromenad runt Bergsjön. Varmt men härligt! Shax fick även bada lite då. När vi kom hem så åt jag lunch. Under resten av dagen så spelade jag sims eller såg på Avatar.

Idag så skall vi åka till Slottsskogen.

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad gjorde ni i skogen.

2010-07-04 @ 22:35:42
Postat av: Beatrice

Vilken skog?

2010-07-06 @ 10:18:09
URL: http://ungesmisskanin.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0