Filmtips:)

Vi har tyvärr inte kommit ihåg att lägga in bilderna från Slottsskogen så jag kan inte skriva om det:(. Men jag kan skriva om vad vi gjorde igår.

Igår så vaknade jag vid 11. Då gick jag upp och duschade och åt frukost. Sen spelade jag sims..... Till lunch så åt jag enligt Angela "gammal" spaghetti och kättfärssås. Maten hade legat i kylen i 2 dagar och var då enligt henne gammal?
På kvällen så åkte vi in och såg Shrek 4. Den var rikktigt bra. Jag tänker inte skriva vad den handlar om eftersom jag då kommer att skriva med i stortsätt varje replik.... Skulle skriva en kort recension en gång. Den blev 3 A4.....

När jag skulle gå och lägga mig sen så hade en liten Shax brett ut sig över hela sängen. Jag lyckades knuffa undan honom lite så jag också fick plats. Inte lång stund efter så hoppade han ner:(

Idag så skall vi gå på stan efter lunchen.
Håkan och Angela letar hus så vi skall på husvisning ikväll.

Kommentarer
Postat av: Inger

Skönt med sovmorgon. Det skulle jag oxå behöva.

Hoppas hoppas att de hittar ett hus.



Tänk på oss i morgon, onsdag, när vi ska delta med kaninhoppning och keldjur i Almedalen.

Kramisar

2010-07-06 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0