Nu så

Nu äntligen skall jag lägga upp bilderna från Göteborg. Det kommer att bli några bilder....
Jag börjar med bilder från Borås djurpark:

Större flamingo

Bongo

Afrikansk vildhund

Afrikansk dvärgget

Shetlandsponnyn Frannie

Baringogiraff
 
Struts

Bläsbock

Elandantilop

Afrikansk stäppelefant (jag hade ingen bättre bild)

Kafferbuffel

Grants zebra

Gepardhona med åtta jättesöta ungar

Trubbnoshörning

Vithandad gibbon

Svart sulawesimakak (svartapor)

Sebramangust
 
Afrikansk lejon

Sibirisk tiger

Visent
 
Varg
 
Brunbjörn
 
Lodjur

Skogsren

Järv

Gråsäl
 
Afrikansk pälssäl

Humboldtpingvin
 
Tvättbjörn.

Det var alla från Borås Djurpark. Dom andra bilderna får jag lägga in någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud!

Det var några dussin bilder. Kul! Och bilden på pingvinerna var ju helt klock-ren. Att du kom ihåg alla namn på alla dessa olika djurarter.

Mvh Elin

2010-08-05 @ 09:24:55
Postat av: Nora

Vad fina bilder du har tagit!

Mvh Nora

2010-08-16 @ 08:27:24
Postat av: Jessica

Hej, visst är det du som äger Hillkos Showdance? Jag har hennes syster Linedance nämligen :D

2010-08-31 @ 14:47:10
URL: http://melodramaticjess.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Till Elin: Håkan som tog kort på djuren tog även kort på skyltarna där det stod vad det var för djur. Så jag kom inte ihåg det:D



Till Nora: Jag skall säga till Håkan att han tog fina bilder:D



Till Jessica: Ja, det är jag som har Hillkos Showdance "Roxane". Mamma har Hillkos Squaredance:D. Roxane skall jag troligtvis para nästa år.

2010-08-31 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0